Monday, June 18, 2007

Registrering i Enhetsregisteret (Foretaksregisteret)

Nå har tiden kommet får å starte min egen virksomhet, eller bedrift som det så fint heter. Jeg har jobbet siden Fredag med å få alle papirer og ikke minst navnet jeg skal drive under klart....spent?....Jeg har falt på DF3 studio. Ka du syns?

D=Design
F=Film
3=Alt som har med 3d å gjøre. Motion, maya, after effects osv

Trenger litt feedback. Har du noen bedre forslag takker jeg for det!

Sjekk ut logoen. Trenger litt feedback på den også.



Thanks for support! (I will win Eivind!)

7 comments:

Jon said...
This comment has been removed by the author.
Kristin said...

Vet ikke om jeg er den som burde komme med feedback...
Men du kan i alle fall få et lykke til!
I'm so proud of you:-)
Forresten så var logoen kul:-)

Guri said...

Eg vett kje om eg heller e den rette te feedback, men enig me Kristin..:) Eg e stolt, å fin logo..:D

Eivihnd said...

Jaja, gratulerer unge mann, du kom mej i forkjøpet. Papir? Registrera du ikkje på altinn.no?
DF3 e kult. Norsk eller engelsk uttale?

Feedback (mrk: min meining, og eg har ein tendens til å legge vekt på det eg ikkje likar, men alt er godt meint, men som sagt, det gjenspeilar berre mine meiningar :))
Likte logoe, utenom fonte på skrifta som sto under. syntes den ikkje stod i stil med resten, på en måte.

Veldig tøff start på Studio, Genial U, d og o litt for tynn i forhold til resten av ordet?

Stå på. He du kjøpt kamera?
Ej hekje hatt tid til å competitere dej den siste tida, so du vinne nok. blei vi enige om premie?

Snakkæs. Vi må på kino neste år:)
ej fer kanskje til kristiansand... i 2 år

Jon said...

Hva skjer med at du IKKE er på skjærårds da. Anyway, I don't care. I love u anyway.

Du MÅ oppdatere.
Jon.

Synøve said...

Den logoen var konge kul!!

Cecilie said...

Oj, kult svenn!
Stilig, gratulerer!
Eg er stolt av deg pus!