Tuesday, February 13, 2007

TechNet i Bergen

Ja, pån igjen. Nå har jeg bare latt dette med blog ligge for en stund, men fra og med i dag starter jeg for alvor. Må bare si det med en gang....JEG VANT VISTA ULTIMATE i dag!!! Stor suksess på TechNet konferase i Bergen. Hvordan jeg klarte det? Ikke vet jeg...er vel god til å tippe Krone/mynt...Mest sannsynlig.

Under er det en liten morsom snutt som beskriver Vista (Det du ser vel og merke) mot OS X Tiger. Ikke at jeg er enig med alt han sier, men at det er morsomt og se det er det...eller?

På Technet i dag lærte jeg mass om dette nye flaggskipet til microsoft. Jeg begynte dagen med et relativt objektivt syn på Vista. Har ikke blitt så imponert over Vista før, men dagen i dag har skiftet mitt syn på vista. Jeg kan si med en gang. Det er en oppgradering fra den gamle traver - Xp. Ikke at du ser det med en gang du starter opp vista,(Borset fra det "nye" designet") men jeg tror du vil merke det over tid. Vista er sikkrere enn XP. Det som er hovedsaklig nytt ligger under panseret. Prøv å se selv!

No comments: