Wednesday, February 14, 2007

Ut på tur

Vietnam here I come! For ikke så alt for lenge siden bestemte jeg meg for å være med på team-tur til Vietnam. Det hele skal skje et par-tre uker i sommerferien. Egentlig vet jeg ikke så mye om turen (litt dumt). Det jeg vet er at vi skal besøke noen forskjellige folk, og den siste uken skal vi arrangere leir for foreldreløse barn. Gleder meg som en liten unge. Svir litt i lommeboka, men for overleve det.

Det er mye forfølgelse av kristne i Vietnam. Mange kommer i fengsel. Jeg vil anbefale deg å lese "Den himmelske mann". Ikke så lenge siden jeg ble ferdig med boka. Har bare en ting å si om den.... "A must read".

Nå skal jeg altså til et land med en helt ukjent kultur og språk. Vet at det er noen som snakker engelsk der, men det er Vietnamesisk som er tingen. Får jeg ånden over meg en dag skal jeg prøve å lære meg noen setninger. kjekt å ha noen setninger å slenge ut når anledningen byr seg.

For første gang skal jeg ut på tur med min kjære store-bror. Ser fram til det.. eller det blir ikke bare han og meg, faktisk over 10 andre, som jeg ikke har peiling på hvem er. Skal på et møte i oslo når turen nærmer seg for å bli kjent. GLEDER MEG!

2 comments:

Anonymous said...

Kult at du skal til Vietnam!!
Stilig blogg, svenniboi!!
Du er en god venn, du...

sirBull said...

Wow! Fantastisk fett! Du får jammen sett verden de siste åra du ;) Hehe.
En dag kommer min dag og. (Har sett en god del hittil da ;)