Thursday, March 8, 2007

De beste seriene

Er virkelig HEKTA. Veit ikke helt hvofor jeg er det, men sånn er det ihvertfall. Det er tre serier som bare får meg til sette meg ned samtidig som jeg puster tungt, å tenke: WoW......?.....en episode til!....?. Det er bare helt sykt. Prison Break, 24 og LOST. Kvalitets serier uten like. Jeg er sikker på at kroppstempraturen øker drastiskt i løpet av en episode. Det er så sinnsykt spennende. Tipper jeg har en gjennomsnittspuls på 170 pluss minus. Får du lyst til å starte på en av disse seriene så pass på. Du blir hekta, men hva gjør vel det?

10 comments:

sirBull said...

Been there, done that! :D Prison Break er i hvertfall ikke bra for hjertet ;)

Jon said...

GO Svenn sier bare jeg.

Ja, jeg vet jeg er distré.
Jon.

Synøve said...

Men lost er begynt å bli passe sært da!

Karoline said...

Serier er det beste *avhengig*

Sandra said...

jeg vet det. det er grusomt.
man blir jeg helt avhengig, og bare MÅ se mer.
jeg må si at 24 er min favoritt av de :)

m a r i i i i i said...

No kommentere eg svennybenny!
Avhengig e ein fin ting..!
Du får lov å kommentere min blogg og altså..
Lat oss ete frukt!

Cecilie said...

24 er rått!

Cecilie said...

men du? kan eg få lære kossen eg kan lage sånne rom og møbler som du lager?

Jon said...

Oppdater da svenny boy.

Jon.

Ingvild said...

Svenn Åge, her er noen ting du kan bli hekta på, sånn at du har litt å velge mellom:
-Tunfisk
-Scheisse! (Die Deutsche Sprache)
-Den norske blomsterfloraen
-Pattedyr
-Tetris
-Frozen Bubble
-Det norrøne språket

..i tilfelle du er lei av serier, liZM.