Monday, March 19, 2007

Sjølvransaking (Uttalast med tydeleg, mørk stemme. Ikkje berre det, men ein touch av drøymande og kanskje ein sjølvransakande undertone)

Eg skal nå skriva på Nynorsk. Eg er den beste i Nynorsk i klassa mi. Det veit eg så visst.

Eg lurar på kvifor eg er så treig. Eg klarar aldri å ta vitsar. Eg brukar alltid fleire minuttar på å forstå vitsane. Det er ikkje lett å vere meg.

Eg skal nå gjenfortelja noko morosam. Hmmmm....ja....ja...hmmm....nei.....ja.....hmmm....ja

Eivind: Oi...Der er det eit DTS blad.
Svenn: Mini bori skal gåi på DTSi nesti åri.
Eivind: Ja, skal du gå på Dolby skulen du da? (hehe)

Dette var der eg falt av lasset.

Svenn(tenkjande): Var det noko morsamt i dette? Hmmm.... DTS - Disippel trenings skole...hmm....ja.....Dolby(lydformat).....hmmm.....ja....(Where is the connection?)....hmmm

30 sekundar seinare.
Svenn ler, og Evind trur svenn har teke vitsen, men det har han ikkje.
Brått snur han seg mot Evind og seier. Eg tok han. hehe.

Kor treig går det an` å bli?(spørjeteikn)

15 comments:

Anonymous said...

Eg var der.. Det var morosamt!! Svenn er kanskje ikkje den kjappaste kniven i skuffa.. men eg er gla i deg for d!;-)

Eivihnd said...

Eg óg var der... I tilfelle nåken lurte...

Jon said...

Svenn Åge is the king.
If you dont agree
you dont know nothing.

You are so hot.
and sexy
and ugly, not!

If I was a girl
I would take you
except I dont like curls.

Snakkes.
Jon.

Torbjørn said...

Heisann! Torbjørn (venn av Vegard og Marita) her...

Ser dere har en singelklubb på Kongshaug, og det har vi på Sygna og (ungkarsklubb). Jeg håper vi kan holde kontakten, og utveksle informasjon om klubbvirksomhet.

Torbjørn

Anonymous said...

I know the feeling...! hehe...
Stå på. Det blir bedre... not...:)

Synøve said...

Vil gjerne høre deg si den overskriften en gang... klarte ikke helt å høre det for meg:)

Birthe said...

håpe det var ironi at du var den beste i klassen å skrive nynorsk... men det kan godt hende du er bedre enn meg!

Ingeborg said...

Du har an i bloggtikken. Unnskyld :) Sjå bloggen min for å "læra reglane"...

Ingeborg said...

Eg har prøvd og prøvd, men eg tok an ikkje! *flau...* DTS, Dolby.....? Explain, please! :p

Karoline said...

Svenn Åge, jeg har tikka deg! Se bloggen min for mer info :)

Kristin said...

nå he æg åo fænge blogg:-)
kristinhauan.blotspot.com
go påske!

Jon said...

Oppdater da, treigen.

Jon.

Unknown said...

Du er da ikke så dum da..
Skulle ikke du skrive en post om atte du måtte forklare Rune en brilliant sognevits?

Cheers
Kristian

Jon said...

Sjekk forresten bloggen til Torstein Mongstad.

http://basshjornet.blogspot.com/

Linda er kul said...

Du er så søøøøøt!